Informācija par pasūtīšanu

Kā notiek pasūtīšana?

E-veikalā iespējams iegādāties tikai tās preces, pie kurām ir saite “Pievienot grozam”. Preces cena vai pieejamība var mainīties reālā laikā un bez brīdinājuma. Ja pircējs ir veicis pasūtījumu pirms attiecīgo nosacījumu maiņas, uz pircēju attiecas pasūtījuma veikšanas brīdī spēkā esošie līguma nosacījumi. “Osmo Latvija” ir tiesības bez sankcijām atkāpties no e-veikalā noslēgtā līguma un nepiegādāt pasūtītās preces vai nesniegt pakalpojumu, ja preces nav noliktavā, ja preces cena vai īpašības e-veikalā ir norādītas nepareizi, vai arī sistēmas kļūdas dēļ. Ja e-veikals nespēj izpildīt pasūtījumu, pircējs par to tiks informēts un samaksātā summa tiks atmaksāta.

Iepirkumu groza lapā pasūtītājs pēc vēlēšanās var mainīt groza saturu. Pēc piegādes adreses ievadīšanas un pasūtījuma apstiprināšanas iepirkumu groza saturu mainīt vairs nevar un grozs tiek iztukšots no precēm. Ja kontaktinformācija ir aizpildīta pareizi, var uzsākt maksājuma veikšanu.

E-veikalā par izvēlēto preci iespējams norēķināties eiro valūtā ar šādu banku starpniecību: Swedbank, SEB banka, Luminor, Citadele, Revolut.

Pēc preces pievienošanas grozam ir iespējams turpināt citu preču aplūkošanu vai veikt pasūtījumu. Pēc preču apmaksas (bankas pārskaitījuma veikšanas) ekrānā uzrādīsies pasūtījuma apstiprinājums.

Mūsu uzņēmums ir personas datu pārzinis, mūsu uzņēmums nodod maksājumu veikšanai nepieciešamos personas datus apstrādātājam “Maksekeskus AS”.

E-veikalā veiktie pasūtījumi tiek izskatīti tajā pašā dienā, kad par pasūtījumu samaksātā summa tiek saņemta pārdevēja bankas kontā. Pārdevējs ar pircēju sazinās ne vēlāk kā nākamajā darba dienā.

Informāciju par pasūtījumiem var saņemt darba dienās no plkst. 09.00 līdz 16.00 pa tālruni Tel. + 371 27328887 vai e-pastu info@osmolatvija.lv

Kā var saņemt preces?

E-veikalā pasūtītās preces var saņemt vai nu, ierodoties Osmo birojā (piegādes veids “Saņemšana uz vietas”), vai ar kurjeru uz pircēja norādīto adresi (piegādes veids “Venipak kurjers”).

Preces tiks piegādātas uz pasūtījumā norādīto piegādes adresi norunātajā laikā atbilstoši preču pieejamībai.

Preces tiek nodotas tikai pircējam. Preces tiek nodotas trešajai personai tikai pēc vienošanās ar pircēju.

Preces parasti tiek piegādātas pircējam 5 darba dienu laikā pēc tam, kad maksājums saņemts pārdevēja kontā, bet ne vēlāk kā 30 dienu laikā pēc pasūtījuma apmaksas.

Kā notiek preču atgriešana?

Patērētājam ir tiesības 14 dienu laikā paziņot pārdevējam par vēlmi atkāpties no līguma un pieprasīt samaksātās summas atmaksu. Iegādātās preces nevar atgriezt, ja tās ir izgatavotas, ņemot vērā patērētāja personīgās vajadzības. Atgriežamās preces nedrīkst būt lietotas, un tām jābūt oriģinālajā iepakojumā.

Lai atgrieztu preces, jānosūta e-pasts uz info@osmolatvija.lv. Vēstulē jānorāda šāda informācija: atgriežamā prece, pasūtījuma numurs un norēķinu konts, uz kuru atgriežama nauda. Par preci samaksātā summa (tai skaitā sākotnējie pasta izdevumi) tiks atmaksāta uz pircēja bankas kontu nekavējoties, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā pēc tam, kad pārdevējs saņēmis paziņojumu par atkāpšanos no līguma.

Pircējam ir tiesības iesniegt sūdzību un atgriezt preces, ja tās neatbilst līguma noteikumiem un tām ir trūkumi. Ja precei ir trūkumi, patērētājam ir tiesības iesniegt pārdevējam sūdzību, sākot no preces nodošanas dienas. Sūdzība ir jāiesniedz nekavējoties, bet ne vēlāk kā divu mēnešu laikā no preces trūkuma atklāšanas. Lai vieglāk atrisinātu vēlāk radušās problēmas, patērētājam noteikti jāsaglabā pirkuma dokumenti (rēķins, līgums u.tml.), kas apliecina, ka prece iegādāta “Osmo Latvija SIA” e-veikalā. Ja nav pārdošanu apliecinoša dokumenta, pārdevējs/apkalpotājs var problēmu nerisināt.

Sūdzības

Pārdevējs neatbild par preces defektiem, kas radušies preces neatbilstošas ​​lietošanas vai bojāšanas dēļ.
Sūdzības, kas saistītas ar e-veikalā iegādātajām precēm vai pakalpojumiem, jānosūta uz adresi: Osmo Latvija SIA, Dzelzavas iela 120C, Rīga, LV-1021 vai e-pasta adresi: info@osmolatvija.lv. Preces var arī atgriezt uz iepriekš minēto adresi.
Ja prece ir bojāta, patērētājam ir tiesības saņemt aizvietojošu preci vai pieprasīt pirkuma cenas samazināšanu vai atkāpties no līguma, ja pārdevējs nevar preci aizvietot.